Thursday, June 11, 2009

dan yang terakhir..

    1. kalau anda jadi orang terkaya didunia?
      hehe.aku akn suka rela bersedah di kedai2 yg mniaga kat lowyat

      2. kalau anda jadi orang yang terseksi di dunia?
      haha.aku sanggup mati!!

      3. kalau anda perlu terjun dr tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
      haha.tak de koje!!ko tak nak kat aku leh cari lain!haha

      4. kalau orang kata blog awak teruk nak mampus?
      haha.ko ingat aku kesah.g berambus la

      5. kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda?
      mak n abah sedia maklum ngn syarat2 aku.hehe

      6. kalau tiada lagi hari esok?
      duduk diam2 tengok album gambo

      7. kalau orang yang anda benci berada didepan anda ?
      hehe.wat dunnoe sude

8. kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
halal come first!

9. kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
ngee sambg tito balik,mimpi je tu..


10. kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati. nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
afgan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
hehe.aku tak suke tengok bnda berdarah2 ni..

12. kalau orang kata anda kacak/cantik ?
hehe.jom aku blanja makan!!

13. kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
hmm..

14. kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
haha.telah pun terkorban di atas keegoan sendiri

15. kalau anda memenangi anugerah? dan anugerah apa yang anda inginkan?
budak baik

16. kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing, bangsa asing mana yang anda inginkan?
hehe.tak penah terlintas

17. kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
hehe.sehari aku akan call mereka 3 kali.sampai mak aku kate “ ko nak apa lagi ni…..”

18. kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
haha.ko ingat aku pedulik ke

19. mengenai orang yang tag kamu ini?
sayang jiha~

No comments: