Monday, March 30, 2009

dorang kate...

DORANG KATA KAN….

di copy dari srikandimadinah

abah kata "ingat pesan mak n abah..belajar rajin2"

mak kata "mak sentiase doakn nor bjaya dunia akhirat"

abg im kata "tak boleh2!!"

adik-adik kata "eE k.nor ni!!"

opPa kata "adik oppa kan baik.."

akhi kata "ye adik.."

awe kata “awe syg hani..”

farah kata “tibe2 tigt kat ko”

putri kata "aku cyg ko n fren poreber"

aja kata "han!!kasut ko tak sesuai la!!"

adi kata "yela haninah…"

man kata "ye cik nurul.."

nad kata "hehe.ok.RAHSIA a!!!"

zety kata "ko suke mcam ni kan!"

wani kata " ish mama yg tggal kan papa ko tu!! "

cikgu ramlah kata "tak yahla belajar.kawen je”

ayahanda kata "tapi ayahnda rase.."

sir sHah kata "hAa..ni la ckgu pratical skola kite "

ustazah kata "saya sentiasa doakan kejayaan awak"

ernie kata "miss u,luv u"

pak guard kata "sape yg tak reti nak scan kad matrik tu!!”

kak nining kata "usia tak membuktikan ape2!"

fittra kata "haninah..budak yg tak comel~"

jiha kata "haninah!!class kul 8 ke kul830!!"

aimi kata "aik,takkan yg ni pon ko nak photostat"

mumy putri kata "auntie balik dulu ye nak.."

edi kata "Aah! Ko kan KAWANBAIK aku"

pak long corner kata "sume skali RM3’’

mamat koperasi kata "aik!senyum pon tak leh ke??"

pak cik koperasi kata "topup celcom 10hengget"

sebahangian kata2 yg aku taknak lupa…

dan aku berharap,

ALLAH KATA "MASUKLAH KE DALAM SYURGAKU"

RASULULLAH TERCINTA KATA "KAMU UMATKU…SYAFAAT BUAT KAMU…"

semoga aku akan mendengar kata2 ini, amin….

Ya Allah, kuatkan hambaMu menghadapi semua lakonan di pentas dunia ini…

6 comments:

miss ira said...

ira kata....
"da mkn blom??"

hakhak~

dorayakies said...

nor jawab...
"dah.."
hehe

iTiK gOLek said...

aku rindu sume tu!!!!

dorayakies said...

hehe.aku juga rindu itu sume!!

PuTrI@iNa said...

ninah...ninah....mish u la....siyes klako...ampeh...ngee~~

dorayakies said...

hehe.mish u gak baby!!ngeEEEe~