Monday, March 30, 2009

aReQue

aku seorang yang suka dengar lagu sambil main game

sebab aku akan terpakse untuk mendengar lagu2 yg aku dah simpan dalam playlist

aku seorang yang suka mghabiskan kredit

sebab di samping merapatkan silaturrahim aku gak akan lupe masalah yg aku ade

aku seorang yang suka g shopping dengan seorang yg pak turut

cz aku akan tanpa ragu2 akan patah balik dari BTS utk ke Klcc kalo barang yg aku nak tu lagi murah n lawa

aku seorang yang suka datang lambat dari kawan2 aku lagi2 pi class

sebab aku cube utk mnjadi sorg yg sayang masa dan PANCTUAL

Aku tak risau kalo wallet aku hilang or salah simpan

Asalkan handset aku ade kredit dan spot shoes aku tak kene curi

Aku tak kesah kalo ade orang kutok o benci aku

Sebab aku pon belom tentu suke n tak kutok die

So sekian,

No comments: