Wednesday, March 17, 2010

cuti sem di politeknik

hmmm..
makin nak abes blaja makin mjadi-jadi setan malas aq ni
.
.
.
ok2 aku bkan pemalas
tapi
mmg pemalas
hehe
dan nasib baik modul-modul sem ni tak seteruk sem lepas
tapi same je je aku rase,bilangan je yg beza
sem lepas 7,sem ni 5
dan,buat pengetahuan semua
semua politeknik sedang bercuti semester termasuk poli aku
tapi tidak termasuk aq
dan aq punya alasan tersndiri knapa tak balik
act aku bkan taknak balik lgsg,
hehe
pagi jumaat
:k.ninah,balik bile??
:em..tak tau lagi.tapi bkan bsok kot
: jom sambut bdak uitm jengka malam ni
:owh.menarik gak.ok jumpa mlam nnt
mlam jumaat
:kak,bsok join pogram nak.takde kene buat pape pon.dok dgar je
:erk.em
haha
cz aku langsg tak tahu menahu ape tujuan dak2 uitm tu dtang n ape agenda pogram
apbila stelah bsok nya aku terpaksa utk tahu..
:k.ninah,tlong jd emcee bleh?
:???
dah abes pogram letih.aq bantai tido sepanjang hari
ari isnin bgegas k unit pepriksaan n library utk uruskn bberapa pkra ttangguh
selasa plak aku trut same mnyebok utk mnyambut prof. dri UM utk selia kakk2 praktikal 2
dari hari ni..
hahaha
aq tension plak dok bilik sorg-sorg
tp takpe.mlam ni aku trut mnyebok utk bantu psediaan MKPI
hahaha
dan aku harap, aku sempat balik sebelom pmbentangan final projek aku
...

No comments: