Saturday, September 26, 2009

jadual raya hanidora

yuhuu!!!!!!!!!!!!!!!!
assalammualaikum sume!!(sila bace nada budak2 darjah satu)
pejamcelik2 sampai nak bergolek biji mata aku keluar
besok dah nak balik poli dah.... (270909)
assgmnt tak sentuh lg...kuiz n test pon tak prepare pape lg
tak leh pakai tol haninah ni..
emm..bagus betol kpd kawan2 aku yg perihatin
time open house pon leh tanye bila nak update blog
ye kawan2 meh sini bace aku update blog ni..
heheeee.tapi sesiapa yg mempunyai daya igminasi yg rendah, anda tidak di galakkn utk meneruskan bacaan.

180909(jumaat)

-aku,aimi dan homaidi berlepas dari poli sabak bernam dengan menaiki yg di tempah khas.tp gila dasyat dan mimpi ngeri..bus yg kitorang naik dgan takde aircond nye...dan habit si driver yg suke bhenti di perhentian (dkat 30 minit) tertentu lalu meninggalkan kitorang mencunggap2 berebut oksigen dgn penumpang2 yg lain.dengan tekak yg kekeringan, matahari yg memancar2 manja pada jam 4 petang tu..terasa mcam heroin dalam cite slumdog ade,duduk dalam bilik sauna pon ade..
sampai kat sg buloh bleh plak hujan..so ruang udara dari bumbung bus tu TERPAKSA DI TUTUP RAPAT dan kitorang bertekad utk meredah hujan dgan bhenti di ktm sg buloh.kah3 dengan menjinjit 2 bag, satu bernilai RM200 (berisi kuih2 n kerepek) dan lg satu bernilai RM2000 (berisi lappy n broadband) hahahaha.dah la malas nak cite..the next day,

190909(sabtu)

tugas2 aku pun bermula..ye kawan2 mak n adik2 aku mmg seronok memilih baju raya tanpa memikirkan kesesuaian warna2 tudung yg sedia ada di rumah.dan tugas aku adalah memilih,temenung dan bertafakur di kedai2 tudung di sekitar bangi dan kajang utk memastikan baju2 mereka tidak kelihatan pelik dan janggal di pagi raya dan hari seterusnya..

200909(ahad)

yahooooooooooooooooo...salam eid sume!!!syukran atas sume kiriman msg raye!!sonok sangat!!!tp mtk maaf atas ketak replyan msg2 tersebut..keadaan yang agak terkejar2.pagi beraya di dengkil dan petang tu balik ke kampung, melawt kubur arwah wan dan aki di pahang.cz ni 1st kami beraya tanpa insan bernama WAN..hmmm..R.I.N.D.U.

210909(isnin)

hehe.kami (adik bradik aku n keluarga cik ira) balik ke klang, ke rumah maklang dan paklang..dan kemudian berkunjung ke rumah sedara mara yg dermawan.kah3.sangat seronok melihat not2 yg bewarna warni.

220909(selasa)

hehe.di atas jemputan, aku ekot family cik ira balik ke muar johor..de kezen nya yg bertunang sangat meriah!!!kah3.sambil2 tu aku n ira sebok dok amek berkat.makan ape yg patut, collect not2 yg wangi dan kami menumpang tido di rumah mak mah dan makan mee bandung mmg sgt kaww!!

230909(rabu)

masih di rumah mak mah.kami ala2 tuan rumah mnyambut sesiap saje yg memberi salam, menerima saje not2 yg wangi dan menerima saje ape2 yang di beri.kah3.makan daging kambing, ketupat palas dan sup tulang.dan ia mengakibat kan aku tersandar keknyangn..bUUuuRrp!!opss sori2.

240909(khamis)

sudah tiba di dengkil dan hari2 yang di tunggu sudah tiba!!!!!!!!!!!!gathering ngn dak2 SEK REN KEB dan AGAMA DENGKIL.ye sgt rindu dan meriah.dan port tahun ni rumah mimi a.k.a umah cikgu rohani a.k.a makwe hakim.kah3.sume meori dn cite2 yg dah bersawang di ungkit semula!!dan malam tu ade sedikit jamuan di rimah cik ira dan ABDUSSALAM dan NAZMI antara jmputan.terima kasih di atas kehadiran anda, dan oppa tq2 atas not tersebut.ngeee tahun depan mau double tau!!

250909(jumaat)

aku baru balik umah setelah bermusafir di rumah cik zahira.hehe.petang tu mak ajak p beraya kat klang..kah3 surender!!sgt penat n serabut memikirkan assgmnt yg tak siap lg.hehe.dan terima kasih di atas kunjungna bersama buah tangan tu ye kepada kawan2 pada ptang tu.tp sori la,cz korang hnya di benarkan duduk di meja depan je..hehe.

dah la tu..hari ni mcam2 keje aku nak wat..lalalalalalala

skuter lalu..

-msg eid yg plg istimewa di terima pada jam 1000.tq.cz aku masih ade dalam list.

-sewaktu gathering aku di komplen cz hepy melampau..hehe.ye kawan2 aku sewaktu sek ren adalh seorang yg pendiam n pemalu.tp bertuka bila mndaftar di politeknik.

-mekasih kepad luqman cz sudi menumpang kan aku n ira ke rumah2 sewaktu gathering.hehe.dan aku selalu di ugut aku tinggalkan ko krang haninah bila de part2 yg mnyentuh perasan si luqman.kah3.

-terima kasih juga kepada tuan rumah. en.khalimi dan puan kamilah a.k.a. mak n bapak sedara a.k.a parent ira kerana menberi tumpang dan sudi menerima tetamu ku.hehe.mee bandung ny mmg mndapat sambutan!!hehe

-di kalangan sedara mara aku, duit raya adalah merangkumi insan2 yg masih belaja dan belum berkahwin.dan nilai ny di tentukan ,melalui kaedah umo.semakin besar angka umo anda, semakin wangi dan harum not2 anda.

- setelah aku lalui ny selama seminggu, aku kene memikirkan utuk puasa enam.hmm..sebarang komen or pandangn mgenai aku dalam masa seminggu dari sekarang akn menerima sepakan percuma dan penuh kasih sayang.hehe

-pape pon raye kali ni mmg ade ke istimewaan yg tersendiri..hehehehe.sonok2!!

.S.E.K.I.A.N.

1 comment:

ADDDYE said...

hehe...tq awk cz sudi terima kehadiran kami walaupown penat n serabut pale masa 2...;]