Wednesday, July 15, 2009

Minggu Suai Kenal Politeknik Sultan Idris Shah

gang-gang poli aku sume dah story sal pengalamn dorang time msk.so aku sebagai insan yg mmg suke menunjuk2 dan penuh rase riak pon nak story gak.hehehe.tp yg agak malang cz aku takde gambo.takpe2 korg bleh rujuk pd firdauc,ahmad dan naqib k..

03_julai/jumaat
aku bertolak balik ke Sabak Bernam tercinta..di hantar secara pakse dan rela oleh abang dan emak.hehe.sampai2 teros amek kunci bilik, kemas barang den teman adik2 aku kutip cengkerang kat pantai belakang.hehe.yg plg best aku dapat sebilik dgan dak2 PRS!so byk la cite nya...

04_julai/sabtu
wuwu dah stat duty, spatotnya ade kursus tibe2 di batalkan di saat akhir di atas sebab2 yg mnjadi rahsia poli!!haha.kemas meja angkat kerusi, susun barang2 msk.dan SYUKRAN bebanyak kat gang PU aku cz sudi belikan air tebu yang di mesin khas di pekan Sg.Besar.(mekasih ye ahmad,firdauc n ust duniawi a.k.a naqib)hehe

05_julai/ahad
kedatangan bdak2 baru.dan aku di tugaskan untuk mengawal bahagian dewan a.k.a penyambut tetamu.hehe.hari yang menarik!!aku amat suke berdiri di dpan pintu dan =).dan yg paling best puji-pujian dari kawan2 yang membuatkan aku kembang kuncup!haip!!

06_julai/isnin
budak2 ni dah mula orientasi dah!!yaA!!kami buli cukop2!!hehe.aku bantu di bhagian pengagihan barang.bengang gak ngn bdak2 yg tak faham bahase bile aku kate dik..saiz ni je yg tinggal!! n bdak2 lelaki yg suke amek baju betol2 ikot badan, myb dorang rase macho euw!!

07_julai/selasa
hari ni mmg dak2 PRS duty abes la!!mekasih gak kpd pembantu2 msk yng lain cz sudi turun padang bantu kitorang. kitorang telibat dengan slot ayahanda a.k.a pegawai kaunselor kitorang. bantai gelak bila budak di minta KOMEN POSITIF sal poli..ade aura2 kurang eklas.hehe.layan jela dik...

08_julai/rabu
hari ni lak dorang ade program larian poli..hehe.dorang tak lari pon..jalan2 je sekitar poli. buat tanesh, "sorry ye i tak leh turun pagi tu.tapi i dah minta budak bebel a.k.a naqib utk ganti tugas i sebagi leader dewan utk budak2 yg tak boleh berlari tu kan.." hehe mekasih ye naqib!! dan hari ni aku mengEXCUSE kan diri aku dari bberapa taklmat utk menyiapkan report yg perlu di submt besok(khamis)

09_julai/khamis
hari ni hari bersejarah bg aku cz aku telah pon berjaya membentangkan report aku dan alhamdulillah tak di reject!!mekasih ye put cz byk tolong aku malam tu!! dan besejarah gak buat yg lain2 cz hari tu ialah hari last MSK.epy ending!!!hehehe

10_julai/jumaat
aku balik dengan menumpang putri,mekasih sekali lagi putri =)

sekilas lalu..
- owh sarangga dan tanesh sekali lagi TERIMA KASIH la ye sbb berjaya utk memujok aku menjadi emmcee terjon utk bebrapa acara.dan yg agak memalukan bila aku jadi emmcee time malam penutup jamuan pembantu2 msk.sbb aku mnjadi emmcee dgn mata yg merah (sila rujuk program pu pd malam tu) dan pn hasnah kelihatan menepok dahi ny 2 o 3 kali bla aku asek tersasul menyebut nama beliau..hehehe.mtk maaf ye puan!!tak lupa gak wat en.yahya!!same je!

-mtk maaf jga kpd adik2 junior kalo ade yg kene tengking dan ken denda!!haha.awak tak suke peraturan kat pi ni awak boleh KELUAR!!! pelik tol aku cz dorang asek bcakap je kat pi a.k.a surau. dan sentiasa amal kn 2S k, Silent dan Shutdown (owh aku pon dah lupe...)

-dan aku harap dorang sume leh kekal kn bertudung sampai bile2..
-siye last!!hari terbuka PRS sila ramai2!! 5 ogos ni! tempat akn di beritahu kelak..

tu je kot...pape mekasih sume!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! msk kali ni mmg best n sempoi abes =*

haha ok2 sprti yg di minta

http://www.rmartz.co.cc/ - ahmad
http://shinodafid.blogspot.com/ - firdausi dan naqib
http://raidontakahashi.blogspot.com/

3 comments:

Firdausi said...

Yuhuu.... Wat link la kalau dorg nk rujuk blog Fid, Ahmad, dengan Naqib.. Senang coz xtrcari2 mereka itu... Hehehe

Anonymous said...

hahahahhahaha
dak2 junior mg nakal gilerla...
abis marah la.ehhehhehe
tp best cz dpt satu blk ngn akak,muna,ain n kj....
hapy2 aje k.

haninah halim said...

ok firdausi, sudah ku buat.hehe.mekasih
hehe ye faz, akk pon enjoy n epy sebilik ngn korang (~_^)V
dorang bukan sja nakal tp hehe RAHSIA2~~ bia jdi rahsia bdak bilik kite je k..hehe