Wednesday, July 22, 2009

dan sebenarnya...

aku agak kurang ada mood sekarang.dan ini adalh si sebabkan agak lapar dan ia membuatkan aku teringat dekat mak aku yg sedang gumbira makan nasi ayam bersama pakwe nya. adoyh.pejam celik2 nex week dah nak balik poli!!!!!!!!!!!!!hehe perasaan yg bercampur aduk.huh.camne la aku sem ni..makin menggong atau makin ... hehe. ye dan ada bebrapa muka yg boleh mbuat kn nafas (spt bernafas dlam air bak kata yuna) aku tesekat2 menahan marah.dan aku harap aku tak selalu jumpa mereka sbb kemungkinan utk tidak jumpa adalh sgt mustahil. dan minggu2 yg agak memnatkan serta memborinkkn. byk bnda yg di rancang agak kurang menjadi atas ke khilafan sdri. serta beberapa msg yg mampu aku asek tersengih dambil tengok tv.

2 comments:

Anonymous said...

samalah kite.
Tempat belajar je lain.
apapun,selamat belajar.
(^_^)

~sah90~
http://sah90.blogspot.com

dorayakies said...

selamt belajar juga buat anda!!emm blaja kat mane?? +0