Monday, May 4, 2009

joM yahoo massengEr!!

Keboringan last week telah membuat kan aku mengYM sume membe2 yg online..

asSalam,tolong berikan aku satu nasihat..

hehe.macam2 ragam.meh tengok pe atra yg dorang reply

adddye_terry MOHD NOR kata :

: apa pown ko nk buat pkr 3 pekara dlu

: satu

: ko buat utk spe

: 2

: apa kesan n akibat keputusan ko

: 3

: ble ko dh buat keputusan jgn menyesal


Hehe.mekasih edi, nasihat ko akan ku aplikasikan sebaik mungkin.


alang0873 kata :

: makan la selagi mu cute

: belajar selagi boleh

: nanti dah berumur baru nak menyesal pun tak guna

: good lack


Hehe,alang ko jgn marah en..act aku pon tak tau sape beliau ni..main opprove je..terima kasih juga wat anda


najiha itik golek kata :

: igt la wahai sahabat

: ajal dan maut itu di tangan tuhan


Yg kawan baik aku sowg ni lak time2 mcm ni mmg die selalu igt mati je..haha.ngeee sayang jiha teMok


Firdausi Jais kata:

cinta ini kadang kala kita perlu mencari


hmm..yg ni aku susah lak nak komen.nak cari kat ne??kat ktm serdang ade??hehe.mekasih juga wat anda

ruffyro8981 kata :

: bek ko pikir lek diri,muhasabah

: mane pnce masalah ko 2

: kalo ko fokus kt masalah

: smpai tue ko xkn dpt ape

: then cri punce

: selesaikan

: ninah

: kalo ko maslah

: lua 2 lg byk org yg ade masalah besa

: rasulullah dlu lg byk masalah

: tp die tenag jer

: die cari punce

: bginda dpt punce

: dpt la penyelesaian


Ni lak si rafi,org yg suke memfitnah aku.haha.pape pon mekasih en kanda..i janji tak marah u lagi~


kembarailmu_07 kata:

ok.... Sabda nabi yg bermaksud : " jagalah Allah, nescaya, Allah akan menjaga kamu ".....hingga akhir hadis....(4/30/2009 1:17:07 PM) maknanya, jika kita jaga ssegala yg disuruh dan meninggalkan apa yg dilarang, nescaya Allah akan sentiasa melindungi kita diwaktu kesusahan

kembarailmu_07 is typing a message.

DIA akan menyenangkan kita diwaktu kesulitan

DIA akan memberikan kita rezki yg tak kita sangka2 kan


Ayat 1st yg aku reply subahanallah. Nampak sgat betapa leka nya aku..hmm walau aku pon tak kenal beliau hatta jantina beliau,ngee tetap syukran.


Fauziah Ibrahim kata:

Hidup tidak boleh berpandukan perasaan hati yg kadangkala boleh menjahanamkan diri sendiri.

Perkara utama harus kita fikirkan ialah menerima sesuatu atau membuat sesuatu dgn baik berlandaskan kenyataan.

Hidup adalah gabungan antara bahagia dan derita. Ia adalah menguji keteguhan iman seseorang.

Malangnya bagi mereka yg hanya mengikut kehendak hati tidak sanggup menerima penderitaan. Sesiapa yang tidak pernah merasai kepahitan tidak akan mengenal kemanisan.


Amat suke..ayat yg indah..mekasih fauziah..bz2 pon sudi reply ym kite ~_^


Manusia adalah insan..dan insan adlah makhluk yang cepat lupa..

No comments: