Monday, April 27, 2009

benDang+sawah

Last week balik poli terchenta~

Hehe.ada sambutan hari politeknik.

Macam2 ada~

Rock climbing,mini pc pc fair,n macam2 la jualan

Pameran kereta n ade orang main kapal terbang + bot mini kat tasik memerang tu

Hari sabtu aku balik poli naik bus

Den Ari ahad ade orang tolong tumpang kan sampai umah

Otw nak balik rumah singgah ijok

Snap pict2 yang agak menarik kat area sawah

Tapi gambo aku tak amek ag cz gune kamera nazmi

Ngeeee

Mekasih..

So di kesempatan ini, aku ingin mengucapakan JUTA-JUTA terimaksih

Kepada :

Adik2 yang sudi menjemput aku kat stesen bus

Kak janna + kak alin yang mnyediakan kemudahan tempat tido

Kepada yasmin yang menemankan aku bersiar2 dari kedai ke kedai

Zahidi yang belanja makan tengahari dan hanta balik kamsis

Dan nazmi yang tumpangkan aku

MEKASIH SUME!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

amboi2 snoknye die rmi owg bsimpati ye..huhu..ala nina wndunye ak kt poli!!rndu nk mrh2 ko sbb xsiap asgment rndu nk mkn nsi grg cndawan+ayam rndu nk men kjar2 dgn bewok bsuk..rndu nk dgr cramah mis sunitha tpi 1je xrndu..g klas!bnde 2 stil mlas nk wt

dorayakies said...

agaga.syukur ade orang yang simpati~hehehe.owh!!!rindu nak marah aku en!!siap ko nnt!!hahahahaha