Monday, March 2, 2009

kuEh tiOng yAm

Nampaknye rancangan aku nak wat kek lobak terpakse di tangguh.hal ini adalah di kerana aq malas untuk mencari KRIM KEJU.hehe.di kedai apek mane la aku nak cari menatang tu…tp yg penting..MALAS!!

dan tekak aku lak meronta2 di minta KUEW TIOW TOMYAM.hmm..di sebabkan mak aku keje so secara tidak langsung telah mencabar kewibawaan aku sebagai seorang GADIS!!

Maka aku dengan angkuh n kerek telah mengoder kat abah beberapa bahan yg aku rase kan perlu..n kalo tak silap aku,ni adalah kali kedua aku masak tomyam.hehe.weh aku bukan pemalas o tak reti masak k, cume selama 7 tahun aku dok asrama tak penah lagi asrama aku sediakn dapo untuk memasak.

Huhuhu peluh mule mghujani dahi bile saat mak n abah menyuap masuk sesudu kuewtiow tomyam kedalam mulut masing..hmm..suasana hening..mak aku angkat muke dan berkata OK!!DAH BOLEH BUKAK KEDAI!!hahahahaha ok guys!!aku dah pass masak ag!!nnt aku wat kenduri 40 hari 40 malam makan tomyam!!hahaha

p/s:gambar tidak dapat di sertakan demi menjaga sumber2 dan maklumat peribadi si penulis.

No comments: