Wednesday, March 4, 2009

kuat dan kuasa

Semalam,sempena beberapa orang yg berpangkat besa telah turun padang di bawah kawasan jajahan taklukan kitowng..maka aku turut sama-sama terheret untuk menjadi pengiring untuk mereka2.hehe.tp aku suke!!cz ia akan membuatkan buku report aku kelihatan tebal daripada biase..aku perlu menggunakan ayat yg berbunga2 utk mgelakkan aku masok jailed!!

Dan aku memang enjoy!!dari makan buah longan sampai kembong, dengar permintaan orang2 kampung yg agak kurang masuk akal(nak mintak kipas kat pasar ikan??baik mtk aircond teros) dan pening pale mendengar bahase2 yg aku kurang faham n malas nak faham,…

Mak penah tanye aku..dah abes blaja nnt leh la mohon koje teros kat sane..dan aku menjawab..boleh!!dengan syarat aku takde rakyat yg mcm sekarang~

Mak aku jz senyum dan sambung makan

dan bapak aku bangon wat2 tak dengar terus basuh tangan..

dan Besoknye abah tak komen pape sal MALAYSIA..

No comments: