Tuesday, February 17, 2009

oNe mSg rEceiVed

"Jangan tinggalkan orang yang kite SAYANG untuk orang yang kite SUKA
kerna orang yang kita SUKA
akan tinggalkan kita untuk orang yang mereka SAYANG
jangan cuba dapatkan apa yang kita SAYANG
tapi SAYANG lah apa yang kita ada.."

korg mesti penah dapat kan ayat2 ni..dan aku baru je dapat msg ni beberapa jam yang lalu..hmm..dan usualy orang yang sent msg cam ni mesti tengah ade masalah hati..dan aku rase teori aku ni leh di guna pakai cz org yg sent tu mmg tgh de masalah hati..masalah hati camne aku tak sure..tepok dada tanye hati..

den aku reply la kat beliau..

tpi kkadang kite kene lupakan orang yang kite ade untuk jage hati sesorang yang kite sayang..
dan kite kkdang kene tinggalkan orang yang sayang kite untuk untuk jage hati orang yang sayang die..

huahua gilak a..pening nak faham..orang yang penah alami myb boleh faham.orang yang tak faham myb belom penah alami or wat2 tak faham.

if i let you go~,westlife

No comments: