Friday, January 9, 2009

SEINDAH GUBAHAN PERTAMA


lawa kan jambangan ni..

sEiNdah guBAhan yg pErtaMA

ngeh3 tibe2 hati ini teriGt kNangan lama
1st love ke??
TIDAK..cinta ku hnya utk SUAMI ku..
bukan untuk BAKAL suami..bukan CALON suami..bukan suami ORANG.bukan3!!
hehe



Maafkan ana ,
Semoga ini adalah yang terbaik untuk kita berdua.
Andai ana sememangnya tercipta untuk anta,
Kita pasti akan ketemu jua,
Jika sebalik nya,
InsyaAllah, Allah sudah menentukan yang terbaik untuk kita…

…..

Untuk mengenalinya aku memerlukan hanya sehari,
Untuk menjadi akrab dengannya aku hanya memerlukan setahun,
Untuk menbuatkan aku bertahta di hatinya aku hanya memerlukan tiga tahun,
Untuk melukakan hatinya aku hanya memerlukan sesaat..
Tapi aku yakin Tuhan telah merencanakan yang terbaik buat kami,
Bukan hanya untuk sesaat dua..
Tapi terbaik untuk selamanya…

....


haha.act ni di d copy dari sebuah artikel pendek.len kali aq upload kn k =g

No comments: